O prestatie live dureaza aproximativ 45 de minute, adica un total aproximativ de 12–15 titluri. Putem ajunge lesne la un total de 25–30 titluri/prestatie facand colaje, eliminand pauzele dintre piese. Vorbim mai putin si cantam mai mult! Corect?!
Intrebari si raspunsuri
Consideram ca aceste genuri muzicale NU ne reprezinta si ca atare NU le putem reprezenta si performa.
Da! Cu singura conditie ca prestatiile Daniel Lazar sa fi ajuns la final, altfel existand riscul de interferente nedorite cu show-ul trupei!
Desigur! Din acest motiv playlist-ul nostru este cat se poate de variat! Recomandam cu caldura acest lucru deoarece fiecare prestatie/reprezentatie live devine un act artistic de sine statator!
Puteti face acest lucru deoarece este evenimentul Dvs dar NU recomandam! Oferindu-ne libertatea de a decide playlist-ul, categoric tinand cont si de optiunile Dvs, practic veti permite experientei noastre, experienta dobandita de-a lungul evenimentelor si reprezentatiilor live, sa “lucreze” in favoarea evenimentului Dvs si implicit in favoarea Dvs. Dincolo de acest lucru, un playlist impus de catre Dvs, presupune asumarea lui de catre Dvs.
Da! Facem asta de foarte multi ani si suntem onorati sa participam la unul dintre cele mai importante evenimente din viata Dvs!
Categoric! Pentru un eveniment acoperit in intregime, cantam 4 reprezentatii a cate aproximativ 45 de minute fiecare, stabilite in asa fel incat sa nu se suprapuna cu orele de servirire a meniului. Restul momentelor (primirea invitatiilor, momentele de servire a meniului, etc) sunt acoperite in contrapartida de catre Dj. In cazul in care va doriti mai mult de 4 reprezentatii, putem gasi solutii pentru Dvs, prin resurse proprii sau apeland la parteneri www.concertcumireasa.ro (cvartet, alti solisti, etc).
Nu exista un timing exact. Putem afirma in schimb “cu cat mai repede, cu atat mai bine”. Daca veti opta pentru echipa Daniel Lazar, va rugam sa ne comunicati acest lucru in scurt timp folosind formularul de contact de pe site.
Fara indoiala vom face acest lucru! Avem colegi minunati in trupe variate!
Desigur! Pentru a va inlesni cautarile punem aici linkul partenerului nostru care centralizeaza toate informatiile legate de lucrurile pe care vi le-ati putea dori pentru eveniment! www.concercumireasa.ro
Participam oriunde suntem solicitati pastrand aceeasi oferta indiferent de distanta! Singurele completari/costuri adiacente ofertei fiind cazarea, mesele si transportul!
Da! Dispunem de parteneri care se pot ocupa exclusiv de acest lucru in functiile de optiunile si bugetul Dvs! Ne place sa externalizam tot ceea ce depaseste liniile portativului tocmai pentru a furniza catre Dvs servicii asumate si de calitate! In cazul in care nu va pricepeti va putem oferi Management/Consultanta pentru eveniment.
Vom incerca sa sistematizam un pic raspunsurile pentru o buna intelegere.
Degeaba ai pahare de cristal daca vinul este prost. Acelasi lucru este valabil si in cazul entertainment-ului muzical. Degeaba am avea un echipament performant daca el nu este “acordat” locatiei. Acustica locatiilor poate fi diferita prin: capacitate (nr de persoane), arhitectura (inaltime, forma, prezenta coloanelor, etc), finisaje(gresie, parchet, mocheta, etc), etc. Acest lucru implica “acordarea” echipamentului la toti acesti factori pentru a obtine acustica optima, pentru a elimina factorii de stres (e prea tare, nu se aude clar,etc), suplimentari sau diminuari de buget, transportul si personalul tehnic, etc. Ne dorim maxima eficienta in cadrul evenimentelor la care suntem invitati sa ne ocupam de partea de entertainment si de aceea insistam ca scenotehnica sa fie calculata/acordata/bugetata separat.
Si aici depindem de factori necunoscuti si vicii ascunse tratand intrebarea generalist. In cazul unui acces facil, unei incinte gata pregatite pentru eveniment, in cazul in care partea de entertainment muzical este asigurata DOAR de catre Daniel Lazar, echipa tehnica mobilizata poate monta in maxim 2.30h-3.00h. La acest interval orar se adauga un maxim de 2 ore pentru pozitionat orchestra, proba de sunet si eq-ul general.
Da! Atata timp cat stim de prezenta lor la eveniment, le stim riderul tehnic, se supun rigorilor si parametrilor impusi de catre inginerul de sunet al Daniel Lazar, isi asuma partea de backline si au propriul inginer de sunet.
Raspunzand in aceeasi nota generala, suntem in total 9 persoane ( 6 artisti, 2 tehnici, 1 inginer de sunet/Dj). Daca evenimentul are loc in alta localitate se adauga 1 sofer.
Nu! Echipamentul destinat evenimentului raman pe loc si in functiune pana la finalul evenimentului!
Click aici si completeaza formularul de booking. Trimite detaliile referitoare la eveniment si tipul lui si vei primi un raspuns in cel mai scurt timp.
PENTRU ALTE INTREBARI si INFORMATII NE GASESTI LA +40 723 252 612